Lockigt nyår

Nu har jag precis lockat Alice och hennes lillasyster Ylvas hår. Det blev väldigt bra (det kommer blider senare). Jag har fått reda på vad som står på menyn i kväll, det blir rådjursfilé med potatismos i ugnen. Min första tanke var "Ska vi äta Bambi?" Det skulle min systerdotter Esmeralda inte tycka så mycket om och till efterrätt blir det saffransglass made by Alice och chokladfoundant. Det ska bli väldigt mysigt! Alice ska fixa makeupen senare, det känns faktiskt väldigt skönt att bli ompysslad och att inte behöva göra så mycket själv.


Kisses<33



Kommentarer
amanda

ni får har världens bästa nyår brudar ;) älskiipälskii på er <333

2008-12-31 @ 17:21:37
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0