Just let me cry

Ska egentligen packa. Det är ju nyår imorgon =)
Känns bra med ett nytt år. Att man kan börja om på nytt! Ska till Trönninge imorgon till en av mina älsklingar Alice! Den tjejen är verkligen helt undebar. Vi bestämde oss för att ta det lite lungt imorgon i och med att ett av mina nyårslöften är att leva nyttigare och hälsosammare (kommer aldrig funka men men).  Däremot får jag köpa en klubba om jag behöver energi i skolan! Ibland kan matten bli lite långtråkig och sen sitter Habibe, Amanda och Alice runt mig och då är det inte så lätt att koncentrera sig. Mina älsklingar! Gud, vad jag älskar dem. Har bara känt dem i cirka 4 månader och ändå känns det som hela mitt liv. De får verkligen mig att orka med att läsa Samhälle inriktning samhälle. Utan deras stöd hade det varit hemskt svårt och det ska ni ha världens tack för!

Älskar er<33




Habibe<33




Alice<33




Amanda<33

Kisses<33



Kommentarer
amanda

AAAAAAAAAAAAWW, så gullig du är !!! Jag vet, det är inte klokt. Så kort tid vi har kännt varandra men endå så kan jag inte se mitt liv utan er. Älskar dig Anna gumman <33333

2008-12-30 @ 19:37:04
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
habibe

NAWW ANNA DU E SÅ GULLIG <3333 mitt liv utan er tre hade varit något ja nt ens vill tänka mig.. älskar dig anna <33

2008-12-30 @ 20:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0