Gott nytt år/ Happy new year!

Hejsan!
Nu är det äntligen nyår. Nu sitter jag i en rispåsekudde och väntar på att Alice ska duscha klart. Vi har precis varit nere på stranden och grillat korv och jag fryser så att jag håller på att dö! Luktar grillrök gör jag med. När Alice är klar ska vi locka håret och fixa oss för kvällen och det kan ta ett tag! Men locktången är på värmning, klänningerna hänger på sina galgar och väntar på oss. Glittersprayen och allt annat glitter står framme och sen så ska vi äta lite gott. Min sista dag som jag är tillåten till att äta godis. Det känns faktiskt lite hemskt.
Hoppas att ni alla får en bra nyår och ett bra 2009!

Kisses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0