Första inlägget 2009

Jag känner på mig och hoppas att 2009 kommer att bli ett väldigt bra år. Att få fira in året med världens bästa kompis Alice var verkligen helt perfekt och hennes familj har varit så snäll som har låtit mig få vara med dem. Och jag och Alice har redan bestämt att midsommarafton firas ute på Östra Stranden oss mig! Nyårslöftena är godisavslutningen, spara pengar (iallafall till februari) och att säga hej till en vis person. Hoppas att ni alla har haft en underbar kväll för det har min varit! Bilder kommer imorgon när jag har fått sovit ut =)

Amanda och Habibe jag hoppas verkligen att ni har haft en bra nyår! Fick tyvärr inte tag på er, men jag och Alice har tänkt på er och saknat er<3

Gott nytt 2009

Kisses<33


Kommentarer
amanda

jag fick ett bra nyår, eller ett KANON nyår :D ....verkar inte som ni heller hade det så dåligt ;) tänkte på er med <3

2009-01-02 @ 00:23:47
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0