2008


Här har ni en liten sammanfattning av mitt år, 2008.


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag bröt mitt löfte redan andra dan.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
9E och Ängelholm. 2009 vill jag ha mina vänner runt omkring mig och allt annat som får mig att må bra!

Vilka länder besökte du?
 
Förutom Sverige så har det nog bara varit hederliga gamla Danmark.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21 augusti. Det var då jag tog ett av klivet till att bli vuxen och började gymnasiet.

Vad var din största framgång 2008?
Min största framgång var eller är att, jag har blivit mer mogen och att jag har lärt mig att säga ifrån. Plus att jag struntar i personer som påverkar mitt liv negativt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det har jag. På påsklovet, spydde jag tre dagar nonstop! Inte så mysigt. 

Bästa köpet?
Jag tror att det måste vara min nya plånbok från Wera Stockholm.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, DVD och cd-skivor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att flytten till Halmstad gick så bra och att jag fick träffa SPSP08.

 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Det har varit ett bra år. Så mest gladare tror jag =)

Vad önskar du att du gjort mer?
Hm..Att jag har gjort mer grejer som jag har velat att göra, men inte tagit mig tid till.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spillt en massa onödig tid på människor som inte uppskattar mig för den jag är.

Hur tillbringar du julen?
Som vanligt med min familj, och min systers pojkvänsfamilj.

Något du önskade dig och fick i julklapp?
Oj! Jag fick det mesta som jag önskade mig, men det var nog ett halsband och en ring som jag fick av Habibe och Amanda, för jag har alltid på mig ringen. Så varje gång jag ser den så känner jag mig lugn för jag vet att de alltid finns för mig.

Något du önskade dig, men inte fick?
Jonas Brothers andra skiva. Men den ska jag snart köpa till min samling!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det säkert, men jag är nöjd med året.

Vad fick dig att må bra?
Framför allt mina vänner och familjen.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina SPSP08are och Halmstabor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0